NAS help

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Čtvrtek Květen 9 09:15:36 CEST 2019

Myslite tie naposledy vypinane? ( grep ... | sort -u ):

Vendor Id:               HITACHI
Vendor Id:               SATA-SAM  (toto su SSD)
Vendor Id:               SEAGATE
Vendor Id:               TOSHIBA

Product Id:              AL13SXB6 ( toto su SSD)
Product Id:              HUC15606
Product Id:              HUS15606
Product Id:              HUS72403
Product Id:              HUSRL402
Product Id:              SS161520
Product Id:              ST3000NX
Product Id:              ST330006
Product Id:              STE60005

Aj informacia, ze rovnake disky, kupene v tom istom obchode naraz odidu
"naraz", alebo par hodin po sebe je "urban legend".
Ak by to realne/releventne platilo, tak vsetky diskove polia pridu o
data... rebuild RAID-u z 1TB a vacsich diskov trva v prevadzke desiatky
hodin.

V diskovych poliach su disky, ktore su z tej istej serie, casto so SN aj po
sebe iduce v poctoch desiatky az stovky v kazdom poli.
Zatazovane su velmi podobne, az rovnako, kedze su v tych istych RAID-och a
tvoria rovnake volumy.

A plati este jedna, casom preverena poucka:
Zalohuje vela ludi, skoro kazdy !  Ale test zalohy (restore na ine
prostredie) pre pripadnu obnovu nerobi skoro nikto ...
;-)
A zabava zacina az pri ostrej obnove...

Dodo

ut 7. 5. 2019 o 18:31 Jaroslav Lukesh <lukesh na seznam.cz> napísal(a):