8.5 miestny multimeter, technologie z pred 30 rokov

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pondělí Květen 6 23:04:28 CEST 2019

Neviem, EMC testy som tomu nerobil. A ako tak pozeram vyrobky inych
vyrobcov, asi ani oni to nepovazuju za nejaku horucu temu.
Na vstupe plavajucej casti je dolnopriepustny RC filter s hranicnou
frekvenciou asi 1kHz a bude tam pridana "common mode" tlmivka, o
nijake dalsie potlacenie rusenia som sa nesnazil. Ale kedze je to moj
design, tak si ho mozem kedykolvek upravit, ak by som mal nejaky
problem.

po 6. 5. 2019 o 12:02 Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal(a):