Re: [Auto] Skoda Fabia 2002, elektrika (centrál, otvírání kufru)

Pondělí Květen 6 22:21:02 CEST 2019

Ten kablík ve dveřích u řidiče - dnes mi přítelkyně řekla, že se jí při
zavírání dveří zamyká auto. Takže nejspíš ta samá chyba, prodřený kablík
ve dveřích řidiče. Jak je to přístupné a co s tím? Ten kablík se prodře
někde na hraně jak vychází ze dveří? Nebo to mám hledat někde uvnitř
dveří? Musejí se kvůli tomu rozebírat dveře?

Anděl