Re: [Auto] Skoda Fabia 2002, elektrika (centrál, otvírání kufru)

d.petr d.petr na post.cz
Pondělí Květen 6 14:05:49 CEST 2019

sam.hw wrote on 6.5.2019 12:47:
> S centralem jsem si uzil svoje:
> nalodili jsme se na trajekt, vystoupili jsme se zenou (kliv jeste v zapalovani),
> ze vytahneme nejake veci z kufru, vytahneme deti (4 a 6 let).
> Jak jsme zabouchli dvere, najednou cvak a auto zamcene. Nastesti kluci pres okno pochopili, co maji zmacknout.
>
> Pak jsem se naucil neopostet auto bez klicku v rukach.
> Po celou dovolenou jsem sledoval, kdy se to stane a nasel problem: prodrany kablik ve dverich u ridice.
> Jak se hyblo s dvermi, uz to zamykalo. Nejdriv jenom nekdy, ale pak uz s pravidelnosti jistoty.
> [...]

Tak toto mohu potvrdit. Máme něco s kabelem ve dveřích, při
otvírání/zavírání se zamyká pravidelně (lze najít polohu, kdy při
nepatrném pohybování dveří sem-tam se stále zamyká). Bylo to v servisu a
vydrželo to asi 2 měsíce (moc nejezdíme). Tak pořád beru klíčky s sebou
a nějak se nemohu dokopat k tomu, abych zkusil najít, kudy (a zda vůbec)
se k těm drátům dostanu.
PM