Re: [Auto] Skoda Fabia 2002, elektrika (centrál, otvírání kufru)

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Pondělí Květen 6 13:47:03 CEST 2019

Zdravim,

s kufrem nepomuzu.
S centralem jsem si uzil svoje:
nalodili jsme se na trajekt, vystoupili jsme se zenou (kliv jeste v zapalovani),
ze vytahneme nejake veci z kufru, vytahneme deti (4 a 6 let).
Jak jsme zabouchli dvere, najednou cvak a auto zamcene. Nastesti kluci pres okno pochopili, co maji zmacknout.

Pak jsem se naucil neopostet auto bez klicku v rukach.
Po celou dovolenou jsem sledoval, kdy se to stane a nasel problem: prodrany kablik ve dverich u ridice.
Jak se hyblo s dvermi, uz to zamykalo. Nejdriv jenom nekdy, ale pak uz s pravidelnosti jistoty.
Jsem se jenom modlil, at mi nenaskoci imobilizer za jizdy na dalnici.

Kdyz jsem to dal udelat do servisu, do tydne to bylo zpatky - takze jsem se s tim nakonec popral sam.
Je to uz cca 4 roky a furt drzi.

:)

  Sam