Re: [Auto] Skoda Fabia 2002, elektrika (centrál, otvírání kufru)

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Úterý Květen 7 00:18:26 CEST 2019

Zdravim,

narychlo jsem nasel nejaky popis:
https://forum.skodahome.cz/topic/128981-tapec-dve%C5%99%C3%AD-demont%C3%A1%C5%BE/
mel jsem to nafocene, ale bohuzel mi ten disk vzal za sve
pamatuji si akoratm, jak jsem nadaval ... docela kruta zalezitost (hruba sila) to sundavat.
jsem rad, ze jsem to nemusel absolvovat jeste jednou.

ale i tak k tomu neni kdovijak pristup. i ten gumeny tunel mezi karoserii a dvermi byl orisek.
si pamatuji, jak jsem ustipl kus lanka (klasicke elektrikarske, mozna 1.5, nebo 2.5?)
ten jsem pak priletoval jako mezikus - udelal jsem to mirne delsi, nez bylo puvodne.
samosebou pouzity smrstovaci izolacni buzirky ...

kdysi mi pomohl jakysi popis na http://www.skoda-club.net/forum-kategorie/fabia-ii-27, ale pak zavedli pravodlo,
ze stranky se vubec nezobrazuji, kdyz nekdo ma v prohlizeci ad-block.
odtehdy jsem tam nebyl.

ale jeste pohledam, jestli najdu nekde nejake zapomenute zalohy.

  Sam