Re: [Auto] Skoda Fabia 2002, elektrika (centrál, otvírání kufru)

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Květen 6 17:08:24 CEST 2019

ne otvírání 5 dveří je u té naší 1,9SDI čistě mechanické.  Je tam západka
uvolňovaná lankem -táhlem.

Spodní díl je tento:
https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/6y0827511f-zamek-5-dveri-oe-12343.html
a horní tento:
https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/6y0827501j209-zamek-5-dveri-oe-5991.html
Ten zámek se po zamknutí ještě přecvakne do polohy safe, což znamená, že
nejde mechanicky odemknout ani zevnitř, kvůli nemožnosti pro případný
zloděje rozbít třeba trojúhelník a kličkou otevřít.
Po zatáhnutí za páčku otevírání se sice za zamykací poloha uvolní, ale díky
( dle servisu vyběhané kulise -plast ) se západka neuvolní zcela a drží
zaháknutá za oko ve víku.

Věnoval jsem tomu dost času a už to nechávám plavat. Auto je jen v režimu
nákupní tašky a po 4-6 letech asi stejně doslouží díky korozi karoserie.

Bez
virů. www.avast.com
<#m_156575214227470307_DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>