vyrez do panelu pre Sub-d konektor

balu balu na k-net.fr
Pondělí Květen 6 17:10:35 CEST 2019

Zdravim osadenstvo,

potreboval by som vyrobit niekolko desiatok distribucnych panelov
osadenych 9-pinovymi sub-d konektormi. Moja predstava je plosak s
elektronikou, na ktory su napajkovane samotne konektory. Cele sa to
potom nasrobuje na 1U panel, ktory pojde do racku. Idealne by bolo, ak
by ten 1U panel bol rovno aj plosak samotneho distributora.

Tu je problem, kde by som potreboval inspiraciu. Panel je typicky 3-4mm
hruby. Zatial vsetky sub-d konektory, ktore som videl sa montuju zozadu
panelu, takze ten nesmie byt velmi hruby, aby sa tam dal zasunut protikus.

V pripade 3mm panelu je nutne okolo vyfrezovat zahlbenie. Su na to
nejake standardne rozmery, alebo len odmeram typicku krytku? Pripadne
nejake ine riesenie ako namontovat konektory na hruby panel?

b.