Re: [Auto] Skoda Fabia 2002, elektrika (centrál, otvírání kufru)

Radek Sztwiorok sztrad na gmail.com
Pondělí Květen 6 16:10:59 CEST 2019

Je to to stejne. Vadný spínač v zámku u řidiče. Pokud nepřijde jednotce do
30 s signál od otevření dveří řidiče nebo spolujezdce automaticky zamkne.
Dá se vyměnit je to standartní mikrospínače n vně mechanizmu zámku.
Kufr je zajímavější problém , má to odemykání kufru přes Central? Když byla
páčka tak nemělo a tím pádem vadný mechanizmus zámku. Já se teď nějak
nevzpominam že bych u fabie u packu někdy viděl ale evidentně to tvrdite
dva tak se to asi dělalo