Re: [Auto] Skoda Fabia 2002, elektrika (centrál, otvírání kufru)

Roman Vostrel vostrel.roman2 na gmail.com
Pondělí Květen 6 14:09:29 CEST 2019

U oktávky, pokud zlobí spínač na osvětlení ve dveřích, po odemčení si
myslí, že nikdo neotevřel dveře a znovu po chvilce zamkne. Ideální stav,
když se odemkne auto, klíč se dá do spínací skříňky a je potřeba si na
chvilku odskočit. Třeba to bude podobné.