RE: [Auto] Skoda Fabia 2002, elektrika (centrál, otvírání kufru)

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pondělí Květen 6 13:14:00 CEST 2019

Nemám přímou zkušenost, ale předpokládá, že se jedná o koncernovou klasiku - ŘJ centrálu pod podlahou a vytopená, protože se tam někudy dostala voda. Pak se to začne chovat takto podivně.
Voda se většinou dostává přes výdech větráku, když se ucpe nějaký odtok vody. Odtok je většinou pod baterkou a rád se ucpává. Ucpání lze snadno diagnostikovat petkou s vodou a začít lít u baterky, když voda vyteče pod autem, bude to jiný odtok. Někdy to taky dělá špatně utěsněnou průchodkou mezi kabinou a motorem.