Re: [Auto] Skoda Fabia 2002, elektrika (centrál, otvírání kufru)

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Pondělí Květen 6 13:21:59 CEST 2019

Skuste pozriet stav kablov a bowdenu pri prechode od dveri kufra ku
karoserii auta ( byva tam taka gumena harmonikova hadica a vsetko schovane
v nej )
Dost casta chyba Fabii s elektrickym otvaranim kufra  bola, ze sa prelomili
vodice a niekedy to zamykalo niekedy nie.
Predpokladam nieco podobne, ale v mechanike ( vedenie bowdenu )

Podobne pri necakanom zamykani pri buchnuti dverami - v niektorych dverach
moze byt povytiahnuty konektor, alebo zly kontakt a elektronika pochopi
nejake impulzy na zamkoch ako povel na zamknutie auta.
Skuste vysledovat, ci zamyka pri "jemnom" zatvoreni dvier a ci pri "silnom"
zatvoreni...
Problem s prelomenymi vodicmi, alebo kontaktami na konektore nemusi byt len
na dverach vodica, ale aj na inych - napr. dvere za vodicom, ktore nie su
stavane na take pocetne otvaranie a ak si vodic dava tasku pravidelne za
svoje sedadlo, tak ulame niektore vodice na zadnych dverach skor,. ako na
svojich vodicovych.

Dodo

po 6. 5. 2019 o 13:10 Jan Kuba <honza.kuba na gmail.com> napísal(a):