Re: [Auto] Skoda Fabia 2002, elektrika (centrál, otvírání kufru)

Ivan Kiss Ivan.Kiss na novohrad.sk
Pondělí Květen 6 13:16:23 CEST 2019

Dvere funguju tak, ze po uvolneni zamku tiaklom musia dvere odskocit.
Odskocenie zabezpecia dva gumene bloky na zadnych dverach, Tieto
https://www.skoda-diely.sk/nahradny-diel/015443279-doraz-5-dveri-skoda-3165.html

mozno ich staci trochu vytocit, alebo kupit nove pruzne.

Dňa 6.5.2019 o 12:57 Pavel Kadečka napísal(a):