NAS help

Neděle Květen 5 11:26:55 CEST 2019

Taky mam duveru jen k nekolika offline USB HDD ulozenym na ruznych
mistech a na nich postupne delane zalohy (kolecko asi 14 dni nebo po
vyznamnejsi praci). Mam nejak pocit, ze kdybych prisel o praci za
poslednich par dni, tak by se to dalo jeste prezit ;-)
Je hezke, ze jsou data na vice discich, ale kdyz je to v jedne bedne a
zblbne elektronika nebo to shori plamenem, je to tak nejak na prd.