[OT] Makro Scan (WAS: Decathlon RFID label)

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Neděle Květen 5 10:16:07 CEST 2019

Zdravím,

bohužel idea, že projedete s plným nákupním košíkem a načtou se všechny
RFID kódy najednou se ukázala jako technicky nerealizovatelná. Hodně se o
to snažil obchodní řetězec Walmart (to je ten, který prosadil kdysi čárové
kódy) a částečně Tesco. Všichni ale už to hromadné čtení RFID víceméně
vzdali.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel