[OT] Makro Scan (WAS: Decathlon RFID label)

Jindroush jindroush na seznam.cz
Sobota Květen 4 09:39:11 CEST 2019

On 13.04.2019 15:11, sam.hw wrote:
> ale znamy mi vypravel, jak to ted hodi v makru:
> prejede vozikem plnem zbozi pod portaalem a za nim se rovnou plati.
> To by ale (asi) znamenalo, ze kazdy kus (treba kazda tabulka cokolady v kartonu) ma svoje jedinecne ID.
Jeste se k tomu vracim, protoze jsem vcera v Makru byl: Je to z
technickeho hlediska asi mene zajimave, a la Globus - aplikace v mobilu,
clovek si sam scanuje. Nakonec se projede tim nejakym udelatorem..
Aplikaci jsem si jist, technologii v te vystupni brane uplne ne - podle
popisu je to kombinace rozpoznani obrazu, vahy, minulych nakupu a umele
ygelitence (bez toho dneska v IT neprodate ani rohlik). Samozrejme v
cloudu, takze kdyz vypadne sit, nenakoupite. Je to system teto firmy
https://supersmart.me/ V kazdem pripade to nevypada na to RFID v kazde
nalepce.

--
Jindroush <jindroush at seznam.cz>