zahada spojeni RS485

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Sobota Březen 30 06:26:08 CET 2019

Dobry den,
kdysi jsem chtel pouzit RS485 k propojeni PC a regulatoru topeni po
dvoulince
na vzdalenost asi 15 metru. Nefungovalo to. Protoze jsem treti drat nemel,
propojil  jsem
zeme pres trubky topeni a bylo po problemu. Dal jsem se tim nezabyval.
Fungovalo to asi 15 let
a pak jsme dum prodali.

pá 29. 3. 2019 v 8:31 odesílatel Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>