zahada spojeni RS485

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Pátek Březen 29 08:23:38 CET 2019

Ako ste mali zapojeny osciloskop pri merani?
Merali ste cisto diferencialane na A-B prevodnika, alebo ste skusali aj
merania voci zemi ?
Aj ked sa nezda, ale aj merania voci zemi mozu ukazat problem.

SN75176 ma tusim ochranne diody a ak je na linkovych vstupoch napatie mimo,
tak zafunguju.
Mate na RS485 linke aj nejake prepatove ochrany ( externe, alebo nejake
transily zabudovane v zariadeniach ) ?
Ak nie su dobre spojene zeme, tak mozu zafungovat a obmedzovat rozkmit...

A este ma napada problem s prepinanim smeru - ak zostane visiet, tak moze
mrsit komunikaciu v zavislosti od konkretneho zapojenia ( nar. male seriove
tlmiace R, pripadne L na linkach A,B )
SN75176 sme merali v klude bez signalu DC napatie na A a B voci zemi.

Dodo

pi 29. 3. 2019 o 2:47 Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz> napísal(a):