zahada spojeni RS485

Pátek Březen 29 08:52:55 CET 2019

Osciloskop jsem měl mezi A a B. U našeho zařízení sice máme vyvedenou
zem a po rozvaděči se tahá stíněný kabílek, ale myslím že u Simoregu zem
linky ani vyvedená není a u převodníku TC485 (RS232/RS485) taky né.
Ochranné diody tam nemáme. 75176 sice napětí omezuje, ale až při vyšších
úrovních. Při -7V má psaný vstupní proud -0,8 mA a při +12V  1 mA. Tady
se pohybujeme v rozmezí +-2,5V a hlavně pokud to celé fungovalo, nic
úrovně takto neomezovalo.
Anděl