Re: Nabízím schéma pračky PHILCO WMB 1062 MX

Jan Linhart hw na liny.cz
Pátek Březen 29 11:45:34 CET 2019

Pokud by se podařilo zredukovat počet barev a vyšlo by např. černé
schema na bílém podkladě,

tak by stačil nějaký bezztrátový formát typu GIF nebo PNG. Výsledná
velikost oproti jpg by byla

minimální. Výhodou by byly i neroztřepené čáry. Tím mám na mysli takový
ten neduh jpg, že když

nakreslíte v jpg čáru, tak se kolem ní (i kousek dál) najednou tu a tam
objevují zabarvené pixely.

Honza