Re: Nabízím schéma pračky PHILCO WMB 1062 MX

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Pátek Březen 29 09:56:52 CET 2019

Jestlize to nema desitky MB, tak proc to neposlat sem? Logicky by mi
to sem patrilo.
Ale nevim, jaka jsou soucasna pravidla na prilohy.

čt 28. 3. 2019 v 16:38 odesílatel Krucinsky, Ladislav