zahada spojeni RS485

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Pátek Březen 29 09:39:13 CET 2019

Dovolim si nesuhlasit s tvrdenim, ze zem sa na linke RS485 nepouziva... je
to sice diferencialny prenos, ale NIE JE oddeleny vystupnymi symetrizacnymi
transformatormi, ako napr Ethernet na TP.
Nazval by som to stavom, ze: "Ak je zem spojena, tak sa na prenose dat
nepouziva, ale ak je rozpojena, tak sa to blizi stavu 'ale mne na stole to
funguje...'  "

Ako, prosim, merate, "vyssie" urovne, pri ktorych zacne 75176 obmedzovat ?
Medzi cim a cim ?
Ako si predstavujete, ze sa bude spravat 75176 ( alebo ine prevodniky
RS422/485 ), ak bude diferencialne medzi A-B napr. 2V, ale voci zemi obvodu
75176 napr 20V, 100V, 200V ?

Mate na vsetkych zariadeniach plavajuce budice ? V akom rozsahu dokazu
plavat bez ovplyvnovania vystupu ?
Aky je priebeh napatia medzi "nepouzivanymi" zemami zariadeni pri
komunikacii ?

Medzi budicmi je rozdiel v zatazitelnosti - niektore maju 16, niektore 32
zariadeni...

Dodo

pi 29. 3. 2019 o 8:31 Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz> napísal(a):