Re: monitorovací zařízení a CLOUD - jak na to?

Pavel Brychta pavel.brychta na duhasys.eu
Úterý Březen 19 12:53:42 CET 2019

Jo a ještě jsem zapomněl jednu věc - pokud chcete z toho serveru taky
něco řídit, tak doplnit třeba Node-RED, ale to je pak asi opravdu
nejlepší jako transfer protokol zvolit MQTT...

Pavel Brychta