Re: monitorovací zařízení a CLOUD - jak na to?

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Úterý Březen 19 21:26:39 CET 2019

Díky za pěkné vysvětlení. Zatím jsem žil v přesvědčení, že celé to IoT
je jen bublina, ale dneska jsem si s tím trochu pohrál, zprovoznil jsem
si pokusný kanál na cloudmqtt.com, vyzkoušel klienta v pythonu a C/C++,
nějak to žije. Teď už jen najít použití. Jediné co mne napadá je
přidělat tracker na kocoura a koukat kde se v noci courá. Minulý týden
ulovil zajíce, kde a jak to je fakt záhada, ale žral ho minimálně 3 dni.

Mrazík