Re: monitorovací zařízení a CLOUD - jak na to?

Martin Záruba swz na volny.cz
Úterý Březen 19 12:05:02 CET 2019

Hezky napsané a má to ještě mnoho dalších možností. Trochu oříšek je,
pokud to není jen čidlo, ale třeba PLC jako v mém případě, které může
být i příjemce m povelu. Ale i to jde.

Velkou výhodou tohoto řešení je také to, že čidlo/PLC je obvykle
jednoduché zařízení, které lze snadno útokem znefunkčnit. Jenže je
obvykle za několika NATy, takže zvenku neviditelné.

Martin Záruba