Kicad - tvar car

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Březen 14 19:18:02 CET 2019

Aha, tak já mám bílé kolečko s křížem potácejícím se v úhlu 45°. Zmáčknu S a
můžu ho umístit kam chci. Červené nevím jak získat.

Aha, tak Place/Drill and Place offset je červené! No to je fakt na palici,
když ho do menu dali radioaktivní. Ano, tohle červené funguje, díky moc!
Nevím ale pak, k čemu je mi ten origin, hlavně že na něj dali klávesovou
zkratku S a Z. Set a Zeset.

Když si dáte vypsat starší verze ke sstažení, tak u nich bývá novější i
několik měsíců, jen na hlavní stránce ještě není uvedená. Beta je 6, ale
betu já nerad. Se podívejte, jak dlouho tam suší tu 5.1. Programátoři jedou
v předstihu, plní plán pro marketing. To je normální, to se tak dělá.

----- Původní zpráva -----
Od: Jan Smrz

Pokud umistim na plochu auxiliary axis (cervene kolecko s krizem) a zaskrtnu
nize uvedenou volbu v plot dialogu, tak se mi gerbery vygeneruji tak, ze
souradnice 0,0 je na miste stredu pomocne osy.
Tak to mam ve verzi 5.0.2 na woknech. 5.1.0 ma snad vyjit kazdym dnem, ale
jeste ji oficialne vydanou nevidim.

J.S.