Kicad - tvar car

Jan Smrz jan.smrz na email.cz
Čtvrtek Březen 14 21:14:29 CET 2019

Je to takhle:

stiskem mezerniku se nastavi relativni pocatek. t.j. od toho bodu se
pocitaji souradnice zobrazovane ve stavovem radku jako dx a dy.
grid origin (bily sikmy krizek) souzi jen jako urceni bodu, od ktereho
se zacne vykreslovat grid. Pokud treba navrhujete plosny spoj v palcovem
rastru a potrebujete nejake jine soucastky, nebo treba diry v metrickem
rastru, tak si pocatek nastavite na prvni soucastku a dalsi pak budou
sedet na novem rastru.  Kdyby se jen prepnul rastr, tak by to nemuselo
sedet. Idealni je to v kombinaci se zapnutim relativnich souradnic.
auxiliary axis (cerveny kriz) - ten uz znate

Koukam, ze 5.1.0 je tam od pondeli, diky.

J.S.