Kicad - tvar car

Jan Smrz jan.smrz na email.cz
Čtvrtek Březen 14 12:01:11 CET 2019

Pokud umistim na plochu auxiliary axis (cervene kolecko s krizem) a zaskrtnu
nize uvedenou volbu v plot dialogu, tak se mi gerbery vygeneruji tak, ze
souradnice 0,0 je na miste stredu pomocne osy.
Tak to mam ve verzi 5.0.2 na woknech. 5.1.0 ma snad vyjit kazdym dnem, ale jeste
ji oficialne vydanou nevidim.

J.S.