Programovani ARM, bylo prepinani seriovek

Tomas Urbanek turbyho na me.com
Čtvrtek Březen 14 09:14:43 CET 2019

Mas uplnou pravdu. Jedina dokumentace je v mnoha pripadech kod halu. A to ne vzdy vede ke kyzenemu cili z ruznych duvodu. Ale jak tu uz padlo, st v tom neni samo a je to obecny trend.

Rekl bych, ze je to i zamer. Odstinit uzivatele od stale slozitejsiho hw. Viz ustup od LL. Bohuzel je to trend neb mladsi generace uz nebavi cist navody a ucit se dany hw do hloubky. A psat navody je slozite a drahe. Vsichni (skoro) chteji obecne api aby vse slo snadno a hlavne rychle. Priznam se bez muceni, ze take mam tendence si praci usnadnit a zjednodusit. Problem ale je, ze tento pristup nefunguje vzdy. Pokud je problem exotictejsi, s halem mohu snadno narazit. Drtiva vetsina si ale s halem vystaci. Proste kdyz se kaci les, letaji trisky. Nema cenu nad tim lamentovat, s tim asi nic nenadelame. Doba LL programovani bude stale vice jen pro vyjjimecne exoty i v pripade mcu :)