Fwd: Programovani ARM, bylo prepinani seriovek

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Březen 14 08:35:05 CET 2019

Dakujem za popis.

Mozno sa mylim, lebo samozrejme diablici su v detailoch, ale toto sa mi
prave zda ako ukazkovy priklad toho, ked nejde ani tak o dodrzanie
nejakeho ezoterickeho postupu z nejakeho prikladu, ale skor o to, ze ta
dokumentacia k casovacom v STM32 je pomerne slaba, teda vzhladom na ich
zlozitost. Zda sa mi, ze je tam privela nie prilis sikovne formulovaneho
textu (z coho cast podla mna jednoznacne patri do appnotov, ako som bol
pisal), pricom by viac pomohli napriklad schematicke nacrty vnutorneho
zapojenia, najma pri tych "advanced" timeroch. Tipujem, ze ak by sme si
nakreslili na jednej strane pozadovany priebeh, a na druhej strane
podrobnu schemu toho casovaca, tak by z toho pomerne jednoznacne vypadlo
riesenie. Ale ako vravim, mozem sa mylit, velmi som s tymi "advanced"
casovacmi do styku neprisiel.

Pod problemami, ktore v manualoch popisane nie su, si predstavujem nieco
ako
https://community.st.com/s/question/0D50X00009XkZNhSAN/stm32f072-spi-bidirectional-mode-strange-behavior
(aby to nevyzeralo ze len mne sa take pletu pod nohy).

wek