Programovani ARM, bylo prepinani seriovek

Robert Baranka hwlist na centrum.sk
Čtvrtek Březen 14 12:39:09 CET 2019

Ked citam tieto riadky rozmyslam kde som sa s podobnym pristupom ("Rekl bych, ze je to i zamer. Odstinit uzivatele od stale slozitejsiho hw. Viz ustup od LL. Bohuzel je to trend neb mladsi generace uz nebavi cist navody a ucit se dany hw do hloubky.") stretol. A cim dlhsie rozmyslam, tym viac sa mi "zelenie/modrozelenie" pred ocami ;-)
Ale mas samozrejme pravdu.
robo