Programovani ARM, bylo prepinani seriovek

Martin Úlehla ok9swl na gmail.com
Čtvrtek Březen 14 07:31:49 CET 2019

Ano, nevyjádřil jsem to správně, ale souhlasím do puntíku.

Stejně jako nechci kritizovat autory dokumentací, neříkám že odvádí
špatnou práci, ale že v současném tempu a prioritách to není možné
zvládnout tak jak bylo zvykem v dobách 6502, Z80 a spol. Všechna čest
lidem co ji tvoří. V té souvislosti jsem neodolal přečíst si celého
Jima Williamse. Obrovské díky jednomu zdejšímu členovi konference že
mě upozornil na takovou perlu.

Martin