Programovani ARM, bylo prepinani seriovek

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Březen 14 00:33:47 CET 2019

> Jak psal správnì kolega wek, to co je dnes v procesorech by potøebovalo
> datasheet o pìtimístném poètu stran...

To som nepisal. Pisal som, ze to potrebuje aplikacne poznamky a *slusne*
priklady (t.j. nie take ktorych podstata sa straca v "knizniciach" a
klikacich konfiguratoroch).

Tie manualy sa v skutocnosti daju skresat, treba vypustit balast. Cokolvek
sa tam dostalo copy-paste metodou, najma rozne nabubrele frazy,. ich
zbytocne nafukuje. V tomto su majstri u ARMa, tie ich manualy su samy
whitespace a nic nehovoriace kydy, v ktorom sa ta stipka informacie
jednoducho straca.

To vsetko pisem s vedomim, ze pisat manualy (aj aplikacne poznamky a slusne
priklady) je tazke. VELMI tazke.

> a už ten ~1000 stran je èasto
> dost nestravitelný.

Coby nebolo, ved je to vyrazne menej ako ma heptalogia o Harry Potterovi.

> Rychlý vývojový cyklus nových procesorových rodin
> pak ani nedává moc prostor na slušnou podporu a dokumentaci.

Ale ba. Je to o prioritach; dokumentacia medzi ne nepatri, lebo nie je sexi
a nepredava.

Klikatory a "kniznice" su sexi a predavaju.

wek