Programovani ARM, bylo prepinani seriovek

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Čtvrtek Březen 14 10:39:52 CET 2019

Tak jsem to ale nemyslel. I v Linuxu se udělal dost velký kus práce,
takže desktop je pro běžnou práci celkem dobře použitelný.
Qt je software, který s Linuxem souvisí jen okrajově. A pokud s tím
děláte jen to, co většina ostatních, nemusíte nic kompilovat a bude vám
to fungovat. Já jsem zkoušel zprovoznit webassembly target, protože mě
to zajímá a vím, že tato technologie je dosud v plenkách, tak jsem
problémy očekával.
Co jsem zdůraznit chtěl, je to, že takto rozsáhlý balík software prostě
není v lidských silách udržet konzistentní. To je problém naprosto
obecný a podívejte se co za chyby řeší uživatelé jiných software třeba
ve vedlejším vlákně: problem s programovanim STM32F042 pomoci Cube
programmeru pres USB. Většině to funguje, ale vyskytne se prostě nějaká
shoda okolností a nemáte šanci s tím něco rozumného udělat.
A pokud v budoucnosti bude jediný přijatelný způsob mávnout nad tím
rukou, celé to zahodit a začít to dělat úplně stejně jako všichni
ostatní (tj. pořídit si stejný hw i sw), tak takovou budoucnost prostě
nechci.

Mrazík