[OT:] Energie v gumovem svazku

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Úterý Březen 12 10:08:35 CET 2019

Tak mi to rýpnutí promiňte. Já jen, že to bylo hodně slov o problému,
který vás reálně nemůže zas tak moc trápit. Ono je to ošemetné používat
slovní popis pro fyzikální situace, které jdou za hranici běžné
zkušenosti. Proto se to obvykle popisuje jako _matematický_ model, je to
stručnější a proto přehlednější, snáze se v tom najde chyba. I když
nikdo neví proč vlastně ta matematika pro popis světa funguje.

Mrazík