Re: Nelineární hodiny do každé rodiny...

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Březen 12 10:03:58 CET 2019

Ano, je to v povaze a výchova to může jen přitlumit nebo přibrousit... Vidím
to na sobě - i když je mi skoro padesát, už od školky válčím s neochotou
vykopat se včas z baráku. Na základce to šlo až do ředitelské důtky za
pozdní příchody (bydlel jsem sedm minut pěšky od školy), na průmce jsem to
řešil tak, že když už to bylo přes čáru, nešel jsem tam vůbec a nebo až na
druhou hodinu :) Ano, tátu to taky vytáčelo, ale hodiny neposunoval.

Bojuju s tím dodnes - když se řekne, že sraz je v pět ráno nebo v osm nebo
jakkoli "napřesno", a já musím někde být, protože je to schůzka s někým
jiným, je to OK a pak přijedu s rozumnou rezervou (a když jsem jednu dobu
jezdil na montáže vlakem, protože to prostě jinak nešlo, ujel mi jen jednou
a ještě ne vlastním zaviněním). Jak je to ale denní rutina, tak ať mám
"plánovaný příchod" kdykoliv, dorazím o patnáct až dvacet minut později. Bez
ohledu na to, kdy jedu, kam jedu, kolik mi zabere cesta nebo jak je to
daleko - prostě vyjedu / vyjdu tak, že dorazím takhle později, ať už mi
cesta trvá hodinu, nebo deset minut. Můj exšéf PP by mohl vyprávět... I když
snad raději nemohl :)

Jak říkám - válčím s tím "odfurt" a nejsem si jistý, kdo aktuálně vyhrává :)
Dcera to snad nezdědila, zatím chodí do školy když už ne nadšeně, pak
alespoň včas a s rezervou. Zatím.

Pavel Kutina