Re: Nelineární hodiny do každé rodiny...

Marián Hubinský marian.hubinsky na elso.sk
Úterý Březen 12 10:30:25 CET 2019

Spravne aplikovane nasilie v minimalnom mnozstve ale spravnom case dokaze
vela. Nieco ako vysoky impulz ale len zopar µs.
Mam dva kusy pubertiaka obecneho, beriem tablety a NTB a zakazujem WiFi,
funguje to na tak 90%.
Mozem potvrdit ze casom sa to zlepsuje, hlavna je doslednost a oboch
rodicov.
Deti skusaju kolko znesiete, rakoska dokaze vela ale pozor na prahove
hodnoty.

--
Marián Hubinský
e-mail: marian.hubinsky at elso.sk
mobile: +421 905 652001
Elso Philips Service, spol. s r.o.; Jilemnického 2/53; 911 01 Trenčín;
Tel: +421 32 6582410, 7431690; Fax: +421 32 6582592; http://www.elso.sk

 Systém na zobrazenie prítlaku Tekscan:
https://www.elso.sk/zobrazenie-tlaku/