Re: Nelineární hodiny do každé rodiny...

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Úterý Březen 12 09:43:20 CET 2019

Jen doplním, hodně je to i v povaze a osobním nastavení.

Mám 2 starší syny, věkový odstup 1 rok, momentálně 19 a 18. Jeden
odchází na autobus včas a nemá s tím problém, druhý neustále něco hledá
a pravidelně dobíhá na poslední chvíli a někdy jen k odjíždějícímu
autobusu.

Přístup k nim stejný, výsledek různý.  Takže jen abyste se nedivil, že
někdy to úsilí nenese ovoce :-)

Petr