Re: Nelineární hodiny do každé rodiny...

Hynek Sladky econf na centrum.cz
Úterý Březen 12 09:35:04 CET 2019

Ja jsem to vyresil zcela jednoduse: sam odchazim vcas a ostatni necham,
aby si prisli treba pozde. Detem jsme oznamili, ze jim nebudeme psat
omluvenku, pokud prijdou pozde do skoly. Kdyz jim obcas ujel autobus
nebo vlak, museli si to resit sami. Pokud pak chteli odvezt autem,
platili si benzin ;-) Rekl bych, ze uz vedi, ze kazde jejich rozhodnuti
muze mit nejake nasledky, nekdy jen financni nekdy i jine. Posiluje to
jejich vedomi, ze za svuj zivot jsou zodpovedni sami... Ano, obcas me
nektere jejich postupy stvou, ale ted uz to je jejich boj ;-)

Hynek