Re: Nelineární hodiny do každé rodiny...

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Úterý Březen 12 09:10:14 CET 2019

Udělat si vlastní NTP server a telefon na něj odkázat?
https://play.google.com/store/apps/details?id=ru.org.amip.ClockSync&hl=en_US

---------- Původní e-mail ----------
Od: Jan Kuba <honza.kuba na gmail.com>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 11. 3. 2019 21:13:12
Předmět: Nelineární hodiny do každé rodiny...

V souvislosti se Zenitem a hodinami jsem zase  oprášil už poměrně starou myšlenku.Čím mám starší děti, tím více je problém s dodržováním času na spaní a vstávání. Když byly malé, šlo to bez problému.
   To že někdy chodí spát déle než já ( pokud neponocuji v práci ) není takový problém, jako pozdní raní vstávání. Jsou schopni ležet až do poslední chvíle a pak mají kvalt a jen lítají po bytě. Někdy mi přijde, že zkouší,  jak čas mez vstáváním a odchodem do školy co nejvíce eliminovat. A to i na úkor mých nervů.Když jde ráno do tuhého a musí být někde včas, používám fígl, že přestavím dvoje hodiny co máme doma. A čas tak vyrobím.
Ale dcera už to bohužel prokoukla ( verifikace s telefonem, který už má bohužel přirostlý k ruce )

Takže mi napadlo, celou domácnost vždycky večer a ráno časově   "rozsynchronizovat"  tak, jak potřebuji.  Muselo by se dít hlavně  i na těch androidích telefonech.
Takže se ptám jako Android uživatel a neprogramátor - šlo by nějak zařídit ( program do telefonu spouštěný po startu  )  aby se dal třeba čas zobrazovat tak, jak si přeji já?
Ty hodiny doma na stěně  (s krokovým motorem ) už jsem znásilnil, ukazují to co chci.  Ale s tím Androidem nehnu. Do telefonů mám přístup :-)
Nějaký nápad?  Ulevilo by to všem členům rodiny :-)