OT Re: Nelineární hodiny do každé rodiny...

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Úterý Březen 12 09:32:03 CET 2019

Chtel jsem se zeptat na to same, ale pak mi doslo, ze se ptat nemusim,
protoze takhle se muze zeptat jen nekdo kdo deti nema... ;-)

P.S. balu vim, zes to myslel jako joke, ale vetsina myslicich rodicu
kdyz to vidi si okamzite vzpomene na dilema zda ty deti triskat nebo
ne a frustraci kdyz zjisti, ze rakoska naprosto nefunguje ;-)

RV