RE: Nelineární hodiny do každé rodiny...

Krucinsky, Ladislav ladislav.krucinsky na linde-mh.cz
Úterý Březen 12 09:32:04 CET 2019

Jako otec dvou poměrně dobře vychovaných dcer (a dědek dvou rozmazlovaných vnoučat) si myslím že ať vykoumáte sebelepší řešení, děti ho dokáží během (tipuji) jediného dne hacknout a domnívám se že způsobem který Vás opět překvapí. Připadá mi úplně šílené kvůli banální nekázni vymýšlet cosi jako izolovanou časovou zónu, jen proto, že nejste schopen nebo ochoten se rozkročit ve dveřích a zařvat že od zítřka se bude v rámci vstávání dodržovat jednoznačný režim. Nebojte se, děti vás nebudou nenávidět. Budou remcat, možná brečet (stáří jste neuvedl) ale pokud necouvnete a věnujete asi týden nebo dva svůj čas a autoritu tomu, že ten ranní režim zavedete a budete ho hlídat, vrátí se vám to tisícinásobně. Jednak v tom, že se ukážete jako autorita a druhak v tom, že děti potřebují režim a řád a ukotvení v hierarchii rodiny. Ostatně víte o nějakém přísném otci, kterého děti z důvodu přísnosti nemají rády?
Ale to už je OffTopic s prominutím jako kráva... snad ještě poznámka - přísnost a důslednost musí být pro děti vyvažována jiným programem a uvolněním režimu ve dnech a situacích, kdy to jde.
Jen jsem chtěl vyjádřit svůj podiv nad tím kolik úsilí a prostředků jste ochoten investovat do problému jehož příčina podle mého názoru určitě není řešitelná hardwarově.

Zdravím
Ladislav Kručinský

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jindrich Fucik
Sent: Tuesday, March 12, 2019 9:10 AM
To: HW-news
Subject: Re: Nelineární hodiny do každé rodiny...

Udělat si vlastní NTP server a telefon na něj odkázat?
https://play.google.com/store/apps/details?id=ru.org.amip.ClockSync&hl=en_US

---------- Původní e-mail ----------
Od: Jan Kuba <honza.kuba na gmail.com>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 11. 3. 2019 21:13:12
Předmět: Nelineární hodiny do každé rodiny...

V souvislosti se Zenitem a hodinami jsem zase  oprášil už poměrně starou myšlenku.Čím mám starší děti, tím více je problém s dodržováním času na spaní a vstávání. Když byly malé, šlo to bez problému.
   To že někdy chodí spát déle než já ( pokud neponocuji v práci ) není takový problém, jako pozdní raní vstávání. Jsou schopni ležet až do poslední chvíle a pak mají kvalt a jen lítají po bytě. Někdy mi přijde, že zkouší,  jak čas mez vstáváním a odchodem do školy co nejvíce eliminovat. A to i na úkor mých nervů.Když jde ráno do tuhého a musí být někde včas, používám fígl, že přestavím dvoje hodiny co máme doma. A čas tak vyrobím.
Ale dcera už to bohužel prokoukla ( verifikace s telefonem, který už má bohužel přirostlý k ruce )

Takže mi napadlo, celou domácnost vždycky večer a ráno časově   "rozsynchronizovat"  tak, jak potřebuji.  Muselo by se dít hlavně  i na těch androidích telefonech.
Takže se ptám jako Android uživatel a neprogramátor - šlo by nějak zařídit ( program do telefonu spouštěný po startu  )  aby se dal třeba čas zobrazovat tak, jak si přeji já?
Ty hodiny doma na stěně  (s krokovým motorem ) už jsem znásilnil, ukazují to co chci.  Ale s tím Androidem nehnu. Do telefonů mám přístup :-)
Nějaký nápad?  Ulevilo by to všem členům rodiny :-)