ZENIT v elektronike 2019 zhrnutie

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Neděle Březen 10 09:17:31 CET 2019

No já jsem to tak pochopil a dělalo by mi problém pochopit to jinak. Zde
bych si dovolil volně citovat prof. Cejnara z matfyzu:
"... u potenciálů je podstatný jen jejich rozdíl. (Obrázek vlaštovek na
drátech.) I ti práci to vědí a proto na drátech klidně sedí. Jen kdyby
se některý hodně rozkročil... Ale tak velcí ptáci u nás snad ani nejsou."

Mrazík