ZENIT v elektronike 2019 zhrnutie

balu balu na k-net.fr
Neděle Březen 10 09:22:58 CET 2019

jj, bola to cista radost. Peter Adamec nam vyznamne pomahal na mieste,
moze sa pripadne podelit tiez.

Chytaky sa tam prave snazim nedavat. Niektori napisali hodnotu, niektori
dopisali aj ze odpor idealneho rezistora sa s frekvenciou nemeni.

To vedenie je pochopene sprave, dva draty, rovnake napatie, jeden ma +
potencial, druhy - potencial, takze vysledne napatie je dvojnasobne.

Podrobne vysledky od kazdej otazky su zaznamenane vo vysledkovej
listine. Vidime tam na co sa treba sustredit, alebo ci niektora otazka
nebola optimalna. Takto som napriklad zistil, ze 1-2 rocnik sa este
neuci o operacnych zosilnovacoch :-)

b.