transformator temperature class

ok2mtm ok2mtm na seznam.cz
Středa Březen 6 15:16:13 CET 2019

A ještě jedna nectnost těchto traf je rozptylové pole. Docela jsem si s tím a z toho vzniklou parazitní modulací naběhl. Čím menší trafo, tím snad horší. Ve finále jsem oscilátor napájel z baterek a byl klid. Stačilo dát trafo poblíž a zapnout a už byla parazitní modulace na světě. Jedno stínění na potlačení nestačilo.
Tomáš OK2MTM