transformator temperature class

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Březen 6 17:19:21 CET 2019

Tyhle PCB trafa nemám rád. Jsou většinou poddimenzovaná jádra a trochu
zvláštní třeba u 0,5W tráfka je, že naprázdno má činný příkon větší, než
při zátěži.

V plynovém kotli Dakon 24BEA co máme doma to  síťové trafo je na řídicí
desce a odešlo. Bylo tam šedivé a na horní straně bylo vypálené takové
hnědé kolečko.
  Tak jsem to "provizorně" nahradil jiným, které se už do původního místa
nevešlo, takže je na delších  drátech a  připáskované v rohu kotle k rámu.
Pak jsem někde sehnal z vadné elektroniky stejné, a měřil na stole - příkon
v klidu 5,5 W .   Ten provizor bere i s elektronikou kotle 1,4W  , tak už
jsem to tak nechal.
V jednom starém projektu ( komparátor pro G703 linku ) jsem nakonec dal
PCB  trafa dvě s dvojnásobným výstupním napětím. Sekundáry jsou parlalelně
a primáry ( 230V ) v sérii. A jsou úplně studené.

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>