transformator temperature class

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Středa Březen 6 15:35:05 CET 2019

bol som to pred chvilou pozret. Multimeter ukazuje ladiace napatie na
101MHz OCXO, naviazane na 10MHz referenciu. Zatial to nie je zabalene v
krabici, ale len na stole. Este 3D tlacime pruzne podlozky pod dosky s
krystalmi. Kto uhadne kedy kolega odisiel z miestnosti a kedy som sa na
to pozeral z pol metrovej vzdialenosti? :-)
http://cern.ch/dvaluch/temp/koax2/IMG_6287.JPG

10MHz oscilator sa pohol o 2mHz a zase sa vratil naspat :-)

b.