OT: elektrokolo

Jan Linhart hw na liny.cz
Úterý Březen 5 17:01:57 CET 2019

     Proč se to nebalancuje, respektive nenabíjí separátníma spínanýma

zdrojema? Dal by se použít větší hrnek s oddělenýma odbočka pro

každý článek? U vybíjení by mohlo stačit hlídat jednotlivá napětí
(+teplotu) s MCU.

      Sám nad tím delší dobu přemýšlím, ale nemám zkušenosti, ani vybavení.

A bez osciloskopu se mi nechce pouštět do větších akcí. Vím, že lze
balancéry

koupit hotové. Jenže já bych se chtěl pohybovat na menším rozsahu napětí

per článek, aby se prodloužila životnost baterií a nemusel jsem řešit takové

ty modelářské fígle, jakožto zimní skladování baterie na 60% nabití. Prostě

bych je chtěl nabíjet do 70% a nedovolit vybití pod 20%.

      Pěkně prosím - bylo by možné navázat s někým zkušenějším spolupráci

nebo alespoň nakopnutí správným směrem?

Honza