OT: elektrokolo

Čihák Martin cihak na dkv.cd.cz
Úterý Březen 5 16:54:35 CET 2019

Hmmm… Tak to je fakt bída. Zaplať pámbůh za ty moje LIFEPO4… Zatím nepozoruji žádný úbytek kapacity. Je ale fakt že nejezdím na doraz. Moje obvyklá cesta je cca 25km a hned nabít.

                Martin.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Ales Filip
Sent: Tuesday, March 5, 2019 3:28 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: OT: elektrokolo

Dobrý den,

Já si to už nepamatuju. Je to 2 roky, co jsem rozebíral ten starý akupack. Články jsem odpojil, a zkoušel je nabít IMAX B6 nabíječkou, ale byly v pohodě. Skoro stejná kapacita. Každopádně se na tom dalo ujet asi 2km, a bylo po nich. Takže jsem koupil nové.

S pozdravem,
--
Aleš Filip
http://xanadu.khnet.info