OT: elektrokolo

Ales Filip nostromo na khnet.info
Úterý Březen 5 15:28:28 CET 2019

Dobrý den,

Já si to už nepamatuju. Je to 2 roky, co jsem rozebíral ten starý
akupack. Články jsem odpojil, a zkoušel je nabít IMAX B6 nabíječkou, ale
byly v pohodě. Skoro stejná kapacita. Každopádně se na tom dalo ujet asi
2km, a bylo po nich. Takže jsem koupil nové.

S pozdravem,
--
/Aleš Filip
http://xanadu.khnet.info /